Kauno „Žalgiris“ pristatė naujojo sezono biudžetą ir planus

BC Žalgiris facebook nuotr.


Prasidedant naujajam sezonui Kauno „Žalgirio“ klubas surengė kasmetinę spaudos konferenciją, kurioje apžvelgė praėjusio sezono rezultatus, pristatė 2019–2020 m. sezono planus bei biudžetą, praneša zalgiris.lt.


Apžvelgdamas praėjusį sezoną „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas savo kalbą pradėjo nuo padėkos krepšinio sirgaliams, kurių palaikymas ir meilė komandai padėjo pasiekti puikių rezultatų.


Visų pirma, dėmesys atiteko įspūdingiems lankomumo rodikliams, mušusiems visų laikų Eurolygos rekordus. Toks sirgalių susidomėjimas ir komandos patekimas į Eurolygos atkrintamąsias varžybas atnešė sudarė stambų indėlį į „Žalgirio“ sezono biudžetą: bilietų pardavimai sudarė daugiau nei trečdalį (4,6 mln. eurų) klubo pajamų ir gerokai viršijo prieš sezoną išsikeltą tikslą (2,9 mln. eurų).


Apžvelgiant praėjusio sezono finansinę situaciją, „Žalgirio“ vadovas dar kartą padėkojo ir Lietuvos respublikos vyriausybei, kuri klubui grąžino dvidešimties metų skolą.


Nors praėjusio sezono planuotos 10,7 mln. eurų išlaidos išaugo iki 11,1 mln. eurų, iš bilietų pardavimo gautos pajamos padėjo viršyti išlaidas. Didėjančios pajamos komandai leidžia dar labiau augti finansiškai bei dalį lėšų atidėti formuojam naujojo sezono biudžetui.


Šį 2019–2020 metų sezoną Lietuvos čempionų biudžetas sieks 11,7 mln. eurų. Didžiausią dalį 8,5 mln. sudarys atlyginimai žaidėjams ir treneriams. Lyginant su praėjusiais metais, atlyginimai žalgiriečiams didėjo nuo 7,4 mln. eurų.

REKLAMA


Didžiausią dalį gaunamų pajamų ir vėl turėtų sudaryti „Žalgirio“ sirgalių parama. Iš jų indėlio perkant bilietus tikimasi surinkti 3,6 mln. eurų. Taip pat norima labiau stiprinti rėmėjų paramą – planuojama, jog lėšos iš rėmėjų bei reklamos paslaugų didės nuo 2,5 mln. eurų iki 3,2 mln.


Šiuo metu planuojamos pajamos 1,3 mln. eurų yra mažesnės už suformuotą biudžetą. Šį susidariusį trūkumą padengs praėjusių kelių sezonų gautas grynasis pelnas.


Kalbėdamas apie „Žalgirio“ rungtynių lankomumą, P.Motiejūnas atskleidė, kad buvo parduoti 7168 vnt. abonementų, o pagrindinis tikslas toliau augti bilietų pardavimo sferoje bei išlikti lankomiausiais visoje Eurolygoje.


Sportiniai tikslai kauniečiams nesikeičia: bus siekiama čempionų titulo „Betsafe-LKL“ pirmenybėse, susigrąžinti Karaliaus Mindaugo taurę ir kovoti dėl pergalių Eurolygoje, leisiančių patekti į atkrintamąsias varžybas.


„Žalgirio“ direktorius itin pasidžiaugė stiprėjančia ir baigiama formuoti komandos piramide. Jaunieji krepšininkai bus ugdomi krepšinio mokyklose Kaune, organizuojamos krepšinio stovyklos, o po „Žalgirio“ vardu RKL ir NKL pirmenybėse ir toliau rungtyniaus dvi komandos.


Konferencijos metu buvo plačiai aptartos ir „Žalgirio“ veiklos už aikštelės ribų.


„Žalgirio“ organizacijoje ir toliau bus įgyvendinama LEAN metodika, kuria bus siekiama kuo efektyviau kurti didesnę vertę klientui ir taip didinti savo konkurencinį pranašumą.

REKLAMA


Lietuvos čempionai dar labiau plės savo kontaktus – mezgamas ryšys su potencialiais klientais iš užsienio, skiriamas dėmesys „Žalgirio“ verslo klubo stiprinimui.


Viso sezono metu toliau bus vykdoma kampanija #ManoPirmas, už kurią organizacija pelnė auksinį Eurolygos marketingo apdovanojimą „Devotion Marketing Awards“ rinkimuose.


Taip pat buvo patvirtintos tęsiamos marketingo iniciatyvos – sirgalių kelionės į Eurolygos išvykos rungtynes VIP klasės lėktuvu, „Žalgiris TV“ ilgalaikė partnerystė su „Olybet“, „Žalgirio“ vardo produktai po partnerių „Mantinga“, „Vikeda“, „Krispo“ ir „BIOK labaratorija“ prekės ženklais.


Spaudos konferencijos metu buvo paminėta ir naujų vietų neįgaliesiems įrengimas, dėl kurios buvo patikslintas sėdimų vietų arenoje skaičius. Nuo šiol „Žalgirio“ arena per krepšinio rungtynes talpins 15415 žiūrovus.


P.Motiejūnas palietė ir kitas „Žalgirio“ organizacijos sritis – buvo kalbama apie augančią futbolo komandą, tačiau pristabdytą esporto veiklą ir atsisakytą regbio komandą.