Kinija pradėjo kovą su prabangą demonstruojančiais interneto influenceriais

Kinija pradėjo kovą su prabangą demonstruojančiais interneto influenceriais


Kinijos socialinės žiniasklaidos cenzoriai užblokavo kelis interneto influencerius, garsėjančius savo prabangiu gyvenimo būdu, po to, kai buvo paskelbta oficiali kampanija, kuria siekiama apriboti turto demonstravimą internete.


Antradienį „Douyin“ tinkle nebebuvo galima pasiekti turinio kūrėjo Wang Hongquano paskyros. Jis turėjo daugiau nei keturis milijonus sekėjų ir savo vaizdo įrašuose demonstruodavo dizainerių aprangą, skrydžius pirmąja klase ir savo nefrito papuošalų kolekciją.


Kiniškojoje „TikTok“ versijoje buvo rodomas pranešimas apie klaidą ir sakoma, kad Wango paskyra užblokuota „dėl „Douyin“ bendruomenės gairių pažeidimų“.


Kinijos interneto priežiūros tarnyba balandį pradėjo kampaniją „Švarus ir šviesus“, per kurią šalinamas nepageidaujamas turinys iš socialinės žiniasklaidos, taip kovojant su influenceriais, sukūrusiais „mėgstančias pasirodyti asmenybes, tenkinančias vulgarius poreikius ir sąmoningai demonstruojančias ekstravagantišką gyvenimo būdą, pertekusį pinigų“.


Kinijos valstybinė žiniasklaida pranešė, kad šį mėnesį Wango vaizdo įrašai dingo iš „Douyin“ kartu su kelių kitų prabangą reklamuojančių influencerių paskyromis.

REKLAMA


„Sesuo Abalonė“ – moteris, filmavusi savo įmantriai įrengtus rūmus ir nuolat matoma pasipuošusi deimantų ir perlų vėriniais, – taip pat, panašu, tapo kampanijos taikiniu. Antradienį į „YouTube“ panašioje platformoje „Bilibili“ jos vaizdo įrašų nebebuvo matyti.


Taip pat iš „Douyin“ antradienį dingo „Jaunasis meistras Bo“ – influenceris, kuris filmuodavo save išbandydamas „Rolls-Royce“ automobilius ir puikuodamasis retomis „Hermes Birkin“ rankinėmis; vietoj jo paskyros taip pat buvo rodomas klaidos pranešimas, jog jis „pažeidė atitinkamus įstatymus ir taisykles“.


„Douyin“ pirmadienį paskelbė pareiškimą, kuriame teigė, kad taip pat pradės kovoti su netikrais „aktualiais įvykiais“, pavyzdžiui, vaizdo įrašais apie inscenizuotas medicinines krizes ar buitinius ginčus, kuriais siekiama padidinti peržiūrų skaičių.


„Douyin“ skatina kūrėjus fiksuoti tikrą, dorą gyvenimą“, – sakoma bendrovės pareiškime.


Pastaraisiais metais Kinijos komunistinė vyriausybė stengėsi sugriežtinti socialinės žiniasklaidos įžymybių kontrolę, o valdžios institucijos dažnai kritikavo „pinigų garbinimą“ ir „vulgarų“ turinį.

REKLAMA


Kinijos prezidento Xi Jinpingo „visuotinės gerovės“ iniciatyva siekiant sumažinti ekonominę nelygybę, taip pat lėmė didžiules baudas gyvas transliacijas rengusiems influenceriams. 2021 metais „gyvų transliacijų karalienė“ Viya buvo priversta sumokėti 204 mln. dolerių baudą už vengimą mokėti mokesčius.


AFP inf.







  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 30 (2024)

    Savaitė - Nr.: 30 (2024)