Paryžius davė mėnesį elektrinių paspirtukų operatoriams rasti problemų sprendimus

Paryžius davė mėnesį elektrinių paspirtukų operatoriams rasti problemų sprendimus


Paryžiaus miesto savivaldybė ketvirtadienį pranešė, kad elektrinių paspirtukų parko operatoriams duoda vieną mėnesį, per kurį jie turi pasiūlyti priemones, kaip užkirsti kelią neatsargiam važinėjimui, netvarkingam parkavimui ir kitokiam „netinkamam elgesiui“, arba rizikuoja netekti licencijos.


Kaip ir daugelis didžiųjų miestų, Paryžius sprendžia problemą, kaip užtikrinti saugų šių greitų transporto priemonių, kurios reklamuojamos kaip netarši alternatyva automobiliams ar perpildytam viešajam transportui, naudojimą.


Kritikai sako, kad jie dažnai naudojami ir šiaip pasivažinėjimams, kurie kelia grėsmę pėstiesiems, taip pat atkreipia dėmesį į nuolatinius nelaimingus atsitikimus ir abejoja dėl trumpai tarnaujančių baterijų ekologiškumo.


„Svarstomos visos galimybės, įskaitant sutarčių, kurios baigiasi kitų metų vasario mėnesį, nutraukimą“, – sakė vicemeras Davidas Belliardas po susitikimo su trimis įmonėmis, turinčiomis leidimą veikti Prancūzijos sostinėje.


Atsižvelgdami į susierzinimą dėl „netinkamo elgesio“, miesto pareigūnai iškėlė klausimų dėl „sąnaudų ir naudos analizės“, taip pat dėl maždaug 15 tūkst. elektrinių paspirtukų, šiuo metu važinėjančių gatvėmis, kainos aplinkai, sakė jis.

REKLAMA


2018 metais dešimtys operatorių užtvindė gatves su savo chaotiškais nuomos parkais, dėl to šaligatviai buvo užgriozdinti netinkamai pastatytais ar nuvirtusiais paspirtukais ir trukdydavo praeiviams.


Tai paskatino miestą leisti veikti tik trims operatoriams – „Tier“, „Lime“ ir „Dott“ – ir apriboti greitį iki 20 km per valandą arba net iki 10 km per valandą intensyvaus judėjimo zonose, kartu nustatant specialias parkavimo vietas.


Tačiau kai kurie jaunuoliai vis tiek mėgsta važinėtis ant paspirtuko dviese – nors teoriškai tai draudžiama – o paspirtukai dažnai paliekami ant šaligatvių, netgi randami Senos upėje.


Policijos duomenimis, per pirmąjį šių metų pusmetį paspirtukai ir kitos „asmeninės elektrinės transporto priemonės“ Paryžiuje sukėlė 236 eismo įvykius, t. y. 52 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.


Visoje Prancūzijoje pernai važiuodami paspirtukais žuvo 24 žmonės.







  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 48 (2022)

    Savaitė - Nr.: 48 (2022)