„Facebook“ ir „Instagram“ apmokestins „Verified“ paslaugą

„Facebook“ ir „Instagram“ apmokestins „Verified“ paslaugą


Socialinis tinklas „Facebook“, kuris „visada“ turėjo būti nemokamas, ir jo partneris „Instagram“ sekmadienį pradėjo teikti mokamą prenumeratos paslaugą, kadangi ima silpnėti reklamos verslo modelis, ilgą laiką dominavęs internete.


„Facebook“ patronuojančios bendrovės „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas sekmadienį paskelbė apie „Meta Verified“ – nuo 11,99 JAV dolerio per mėnesį kainuojančią paskyros autentiškumo patvirtinimo paslaugą. Tai panašus žingsnis, kurį kiek anksčiau žengė Elono Musko vadovaujamas socialinis tinklas „Twitter“.


„Ši nauja funkcija skirta autentiškumui ir saugumui visose mūsų paslaugose didinti“, – rašė M. Zuckerbergas pranešime, paskelbtame feisbuke ir instagrame.


„Meta Verified“ šią savaitę bus įvesta Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje, o vėliau bus pradėta naudoti JAV ir kitose šalyse.


Bendrovės teigimu, prenumeratoriai gaus ženkliuką, rodantį, kad jų paskyra buvo patikrinta naudojant valstybės išduotą tapatybės dokumentą, papildomą apsaugą nuo apsimetinėjimo, tiesioginę prieigą prie klientų aptarnavimo tarnybos ir didesnį matomumą.

REKLAMA


Socialinės žiniasklaidos milžinė teigė, kad ši paslauga pirmiausia bus skirta turinio kūrėjams, norintiems išplėsti savo buvimą platformose, ir po bandomojo etapo gali būti koreguojama.


Jokių pokyčių jau patikrintoms „Facebook“ ir „Instagram“ paskyroms nebus, teigė bendrovė, pridurdama, kad užsiprenumeruoti galės tik vyresni nei 18 metų vartotojai. Paslauga dar nėra prieinama verslo įmonėms.


Kol kas neaišku, kaip M. Zuckerbergas planuoja nustatyti „Meta Verified“ paslaugos kainą šalyse, kuriose vartotojai negali sau leisti mokėti 12 JAV dolerių per mėnesį, arba grynaisiais pinigais paremtos ekonomikos šalyse, kur gali būti mažiau galimybių mokėti „Metai“.


Pernykščiai E. Musko pirminiai bandymai paleisti panašią paslaugą tviteryje baigėsi nesėkme, nes kilo skandalinga netikrų paskyrų banga, išgąsdinusi reklamos užsakovus ir sukėlusi abejonių dėl svetainės ateities. Jis buvo priverstas trumpam sustabdyti šią priemonę, o gruodžio mėnesį ją atnaujinęs sulaukė blankios reakcijos.







  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 13 (2024)

    Savaitė - Nr.: 13 (2024)





Daugiau >>