Kaip sportbačiai tapo populiariausiu šių dienos avalynės pasirinkimu?

Kaip sportbačiai tapo populiariausiu šių dienos avalynės pasirinkimu?


Rodos dar visai neseniai sportbačius dėvėjome tik sporto salėje. Šiuo metu sportinė avalynė užkariavo visą pasaulį ir panašu, kad jų populiarumas neketina mažėti. Įspingus sportbačių modelius savo kolekcijose pristatė ir garsiausi pasaulio mados namai. Klasikiniais ir elegantiškais modeliais garsėjantys „Chanel“ mados namai jau spėjo rinkai pasiūlyti sportbačius, kurių geidžia visos moterys. Taigi yra akivaizdu, kad sportbačių gamybos verslas patiria aukso amžių.


Augančios sportinės avalynės kainos


Vos per keletą metų sportbačių kainos pasiekė neregėtas aukštumas. Pasaulis dar nebuvo regėjęs atvejų, kai minia žmonių siekdama įsigyti limituoto leidimo sportinius batelius sukėlė masinį smurtą ir chaosą Niujorko gatvėse. Šis fenomenas paskatino ieškoti atsakymų, kodėl žmonės pametė galvas dėl sportinės avalynės.


Viena populiariausių Amerikos interneto naujienų svetainių „Business Insider“ ėmė interviu iš žymių pramonės ekspertų siekdama išsiaiškinti kodėl žmonės yra pasiruošę išleisti dideles pinigų sumas naujos avalynės įsigijimui. Teigiama, kad tam įtakos turi sportinio stiliaus populiarinimas ir įvairūs dizaineriu bendradarbiavimai su žymiais prekiniais ženklais. Sportiniai batai moterims tapo viena iš didžiausių drabužių investicijų sulyginama net su rankinių pirkimu.

REKLAMA


Sportbačių kainų kilimui didelės įtakos turėjo ir tobulėjančios jų gamybos technologijos. Batų kūrėjai investavo daug pinigų į naujausias technologijas, kurios leido sukurti ypač komfortiškus batus. Amortizacija, prisitaikymas prie žmogaus pėdo linkių, vandeniui atspari medžiaga – tai tik dalis naujovių, kurios buvo pasiūlytos pirkėjams. Šiuo metu rinkoje vyrauja milžiniška sportbačių pasiūla. Seniau pirkėjai galėjo džiaugtis vos viena prabangių batelių kolekcija, kurią įsigyti spėdavo tik pasaulio garsenybės. Dabar garsiausi prekės ženklai kasmet pristato vis daugiau naujų batelių kolekcijų, dėl to prabangūs sportbačiai tampa prieinami vis didesnei grupei žmonių.


Kanye efektas


Dažniausiai didžiausio garsenybių bendradarbiavimo kuriant batus susilaukdavo avalynė moterims. Garsiausi pasaulio modeliai, aktorės ir dainininkės siekdavo išleisti savo vardinė batelių kolekciją norėdamos sulaukti dar didesnio pelno. Vis dėlto, didžiausiu lūžiu garsenybių sportinės avalynės kūrime galime laikyti garsaus Amerikos reperio Kanye Westo „Yeezy“ liniją kurtą kartu su „Adidas“ prekės ženklu. Ši kolekcija iki šių dienų yra laikoma lūžio tašku sportinės avalynės kultūros plitime.
Garsenybių įtaką sportbačių kultūroje

REKLAMA


Žmonės visada buvo linkę sekti žymius pasaulio žmones. Tuo puikiai pasinaudojo sportbačių kūrėjai, kurie bendradarbiaudami su žvaigždėmis prabangių sportbačių kultūrą pritaikė masinei auditorijai. Didelę įtaką tam turėjo tobulų istorijų pasakojimas. Garsenybėms buvo svarbu ne tik sportbačio išvaizdą, bet ir tai kaip jo nešiojimas privers žmogų jaustis. Pradėtos naudoti skambios frazės, kurios teigė, kad nebūtina būti garsiu sportininku, kad galėtum dėvėti populiariausius batelių modelius. Didelis dėmesys nukrypo į jaunimą, kuris nori save išreikšti save per stilių.


Tai buvo puikus žingsnis, nes tėvai norėdami, kad jų vaikas būtų laimingas negaili išleisti milžiniškų pinigų sumų įvairiems jo poreikiams. Prekių ženklų ir garsenybių bendradarbiavimas yra išties sėkmingas žingsnis dar ir dėl to, kad kuriama produkcija pasiekia didesnę tikslinę auditoriją. Prekės ženklams nebereikia investuoti didelių pinigų sumų į reklamas televizijoje, žurnaluose ar socialiniuose tinkluose. Turėdami dideles gerbėjų gretas žymūs žmonės savo skelbiamu turiniu gali lengvai paskatinti žmones pirkti jų siūlomą produkciją.


Partnerio turinys.







  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 16 (2024)

    Savaitė - Nr.: 16 (2024)