2019 metų „Kino pavasario“ vizualinis identitetas skelbia šventę vaizduotei

2019 metų „Kino pavasario“ vizualinis identitetas skelbia šventę vaizduotei


„Kai sustoji – pabunda vaizduotė“ – tokiu šūkiu ir raibuliuojantį vandens paviršių primenančiu vizualu šiemet į kino teatrus kryptį rodys „Kino pavasaris“. Kovo 21–balandžio 4 dienomis vyksiantis festivalis kvies bent dvi savaites sulėtinti kasdienybės tempą ir skirti laiko kokybiškam, kitus pasaulius atveriančiam turiniui.


„Prieš dvejus metus buvo „Nauji vėjai“, pernai – „Įkvėpimai“, šiemet – „Kai sustoji – pabunda vaizduotė“. Kasmet prisistatome kitaip, naujai, nes siekiame būti smalsūs, ieškantys ir atspindėti tai, kuo gyvena pasaulis. Šiemet atsisakome beprotiško kasdienybės ritmo, raginame stabtelėti, prisėsti kino salėje ir su atgijusia vaizduote patirti kokybišką laiko slinktį, nes filmų programa bus labai stipri“, – artėjančiam festivaliui jau dabar nusiteikti kviečia vykdomasis „Kino pavasario“ direktorius Algirdas Ramaška.


Vaizduotę budino kūrybininkų trio


Festivalis kasmet vizualinį identitetą patiki kurti jauniesiems menininkams. Šiemet buvo pakviestas Mindaugas Dudėnas, per laiko juostas šuoliuojantis vaizdų ir ženklų judesio grafikos meistras, kartu su reklamos pasaulyje pripažintu kūrybiniu tandemu „Stefken+Kudirka“ – „Kanų liūtų“ bronzos statulėle įvertinta Stefanija Jokštyte ir jaunųjų „Kanų liūtų“ prizo laureatu Žygimantu Kudirka.


Pasak S.Jokštytės, šių metų pagrindinę žinutę „Kai sustoji – pabunda vaizduotė“ įkvėpė nežmoniškai greita gyvenimo tėkmė, kuri mus įsuka į tokį verpetą, iš kurio sunku išsisukti.

REKLAMA


Kūrėjų komandos teigimu, dėmesys lėtesniam gyvenimo tempui nereiškia, kad kino seanse pusantros ar keturias valandas stebėsime linguojančią smilgą.


„Tiesiog vieno kino seanso metu mums pro akis prabėga mėnesiai, žmonių ar net kelių šeimos kartų gyvenimai. Galėtume susitapatinti su musėmis, kurioms laikas eina gerokai lėčiau, todėl jos žymiai daugiau visko patiria per akimirką nei mes“, – idėjos sampratą praplečia Ž.Kudirka, muzikos pasaulyje žinomas MC Mesijaus vardu.


Vizualine idėjos išraiška tapo aliuzija į raibuliuojantį vandenį. Ją įgyvendino skaitmeninio dizaino specialistas M.Dudėnas.


Kūrėjams raibuliuojantis vanduo – lyg aliuzija į mūsų verdančias mintis, protus. „Gyvenant dinamiškoje rutinoje, bėgant ir skubant, mūsų galvos virte verda nuo minčių, pareigų ir atsakomybių. Tad tas kunkuliavimas mūsų vaizduotę nustumia į antrą planą ir ji pradingsta triukšme. Tačiau kai vanduo nurimsta, mintys nustoja virusios. Lyg skaidriame ramiame vandenyje ar skaidrioje mintyje nubunda vaizduotė, kaskart padovanodama mums kai ką gražaus“, – sako vizualinio identiteto kūrėjai.


Apie festivalį


24-asis Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“ vyks 2019 metų kovo 21–balandžio 4 dienomis. Praėjusiais metais „Kino pavasaris“ sulaukė 116 551 žiūrovo, tad yra didžiausias kino renginys Lietuvoje ir vienas ryškiausių kino festivalių Rytų Europoje. Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba.


Partnerių informacija.