G. Nausėda apie užsakytus straipsnius „Financial Times“: norėta kaip geriau – išėjo kaip visada

G. Nausėda apie užsakytus straipsnius „Financial Times“: norėta kaip geriau – išėjo kaip visada


Viešojoje erdvėje kilus diskusijoms dėl užsakytų „Financial Times“ straipsnių apie Lietuvą, prezidentas Gitanas Nausėda ragina Lietuvos populiarumą didinti išnaudojant nemokamai prieinamas galimybes, o ne leidžiant valstybės lėšas.


„Norėta kaip geriau – išėjo kaip visada. Galiu pasakyti savo asmeninį pavyzdys. Tikrai bendravau su daugybe žiniasklaidos priemonių pasaulyje, CNN, BBC, tas pats „Financial Times ir niekada už tai nereikėjo mokėti“, – nurodė šalies lyderis.


G. Nausėda pabrėžia, kad galimybių bendrauti su žiniasklaidos priemonėmis yra daug ir būtina vertėtų jas išnaudoti.


„Labai raginu išnaudoti visas galimybes populiarinti Lietuvą tais būdais, kurie yra prieinami ir, manau, kad tai tikrai yra įmanoma padaryti. Nes šiandien susidomėjimas Lietuva, jos požiūriu į įvykius Ukrainoje, Baltarusijoje tikrai yra natūraliai didelis ir galima būtų sutaupyti valstybės pinigų tiesiog duodant interviu“, – trečiadienį žurnalistams teigė šalies vadovas.


Tuo tarpu prezidento komunikacijos atstovas Ridas Jasulionis pažymėjo, kad britų portalas „Financial Times“ taip pat neseniai pakvietė šalies vadovą interviu. Vis tik, R. Jasulionis negali patvirtinti, kad kvietimas susijęs su užsakomaisiais straipsniais.

REKLAMA


„Visai neseniai mes buvome gavę Financial Times užklausą prezidento interviu. Pradėjome jį derinti, bet po to ta užklausa staiga pasibaigė ir nebereikėjo“, – teigė R. Jasulionis.


„Mes gavome įprastą užklausą ir tikrai negalėčiau patvirtinti, kad čia tikrai toje pačioje serijoje. Laike sutapo, bet ta užklausa greitai baigėsi“, – pridūrė jis.


Šią savaitę britų portalas „Financial Times“ skiltyje „Special Reports“ publikavo septynis straipsnius apie Lietuvą – valstybės laikyseną tarptautinėje erdvėje, pažangą finansinių technologijų sektoriuje, fotografų pasiekimus, Suvalkų koridoriaus situaciją, energetinę nepriklausomybę nuo Rusijos, krepšinio istoriją bei pirmąjį verslo vienaragį „Vinted“. Ekonomikos ir inovacijų ministerijai pavaldi viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“ už šiai turinio kampanijai išleido 56,8 tūkst. eurų (su PVM).


Tokiu dėmesiu Lietuvai džiaugėsi eilė institucijų bei politikų. „Financial Times“ korespondentas Richard Milne patvirtino, kad Vyriausybė ir užsakovai niekaip neprisidėjo prie redakcinių turinio sprendimų.


„Visas straipsnių temas parinkau aš ir daugelį jų parašiau aš. Lietuvos Vyriausybė neturėjo tam jokios įtakos“, – savo „Twitter“ paskyroje rašė žurnalistas ir pažymėjo, kad užsakomieji straipsniai yra rengiami atsižvelgiant į reklamos paklausą, o žurnalistai nežino, kas yra turinio užsakovas.







  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 16 (2024)

    Savaitė - Nr.: 16 (2024)