Odos specialistė pataria: 3 žingsniai, kaip paruošti odą vasarai ir ją apsaugoti

Odos specialistė pataria: 3 žingsniai, kaip paruošti odą vasarai ir ją apsaugoti


Kol kantriai laukiame vasariškos kaitros ir vis dažniau pasirodančios saulės, pats metas po šaltojo sezono ne tik atgaivinti odą, kad ši natūraliai švytėtų, bet ir iš anksto pasirūpinti apsauga nuo neigiamo ultravioletinių spindulių poveikio. Odos specialistė pataria, kaip žingsnis po žingsnio paruošti odą šiltajam sezonui ir paaiškina, kodėl šildytis net ir ankstyvos vasaros saulės spinduliuose reikėtų saugiai.


Valyti ir drėkinti odą


Šaltuoju metų laiku oda patiria daug išbandymų, todėl po žiemos ji gali būti netekusi drėgmės, išsausėjusi, praradusi elastingumą. Temperatūrų ir aplinkos pasikeitimai reikalauja pokyčių ir odos priežiūroje. Būtent todėl, prasidėjus vasarai, elektroninės vaistinės odos specialistė Orinta Ramanauskaitė, nemokamai konsultuojanti nuotoliniu būdu, pataria peržiūrėti turimas odos priežiūros priemones.


„Šiltuoju sezonu, kai oro temperatūra aukštesnė, padidėja prakaito ir riebalinių liaukų išsiskyrimas, todėl rekomenduojama rinktis vandens pagrindo, lengvesnės konsistencijos drėkinamąsias priemones, kurios lengvai ir greitai įsigeria į odą, nepalieka riebios plėvelės ir neapsunkina odos. Nuolat veikiama UV spindulių oda gali išsausėti, netekti drėgmės, todėl vasarą ypač svarbu odą drėkinti. Tai padeda užtikrinti odos drėgmės balansą, apsaugoti ja nuo dehidratacijos", - sako O. Ramanauskaitė.

REKLAMA


Sausa ir drėgmės netekusi oda praranda sveikos odos išvaizdą, gali atsirasti priešlaikinio odos senėjimo požymiai. Odos atgaivinimui ir drėkinimui šiltuoju sezonu rekomenduojama rinktis ne tik natūralios sudėties drėkinamąsias priemones, bet ir veido odai papildomai naudoti serumą su hialurono rūgštimi bei antioksidantais – vitaminu C ir E. Anot odos specialistės, vasarą pravers ir terminio vandens purškikliai, kurie padės sudrėkinti ir atgaivinti odą.


Odos priežiūros ekspertė pataria šiuo sezonu kasdienei odos priežiūrai atsakingai rinktis ir valymo priemones. Rekomenduojama naudoti švelnų kosmetinį pienelį, gelinį ar putų prausiklį be alkoholio ir muilo. Tokios priemonės atgaivins, neerzins sudirgusios odos ir kartu pašalins nuo odos riebalų perteklių bei kitus nešvarumus.


Nušveisti ir pamaitinti


Atgaivinti po žiemos nuvargusią ir išsausėjusią odą gali padėti šveitimas. Atlikus odos pilingą, jos paviršiuje suaktyvinama kraujotaka, todėl oda greičiau atsinaujina. Saugiam odos šveitimui, kurį šiltuoju sezonu patariama atlikti 1-2 kartus per savaitę, rekomenduojama rinktis švelnų enziminį šveitiklį, kuris švelniai šveičia veido odą, pašalina negyvas paviršines odos ląsteles, išvalo poras.

REKLAMA


„Pašalinus odos paviršiuje susikaupusias negyvas ląsteles, toliau naudojamos drėkinamosios ir maitinamosios priemonės gali lengviau prasiskverbti į gilesnius odos sluoksnius, o tai sustiprina jų poveikį. Be to, nušveista oda tampa švelnesnė, o vasaros įdegis atrodo tolygesnis ir išlieka ilgiau", - paaiškina nuotoliniu būdu konsultuojanti odos specialistė.


O. Ramanauskaitė pataria šiltuoju sezonu odą maitinti kompleksiškai. Į mitybos racioną rekomenduojama įtraukti daugiau produktų su vitaminu C, kurio turi persikai, granatai, avietės, vyšnios, trešnės, slyvos bei vitaminu E, kurio gausu migdoluose, alyvuogėse, avokaduose, kviečių daiguose ir sėmenyse. Taip pat rekomenduojama valgyti daugiau šviežių sezoninių daržovių ir vaisių, gerti pakankamai vandens.


Pasirūpinti apsauga


Šaltuoju sezonu pasiilgus saulės neretai pasimiršta, jog būtent ankstyvos vasaros saulės spinduliai daro didžiausią neigiamą poveikį odai. Nesaikingas buvimas saulėje be apsaugos nuo neigiamo UV spindulių poveikio gali paskatinti odos pigmentinių dėmelių atsiradimą, fotosenėjimą, gali atsirasti odos nudegimai, padidėja rizika susirgti menaloma.


„Saulėtomis dienomis pasitepti kūno ir veido odą apsaugine priemone nuo saulės rekomenduojama pusvalandį prieš einant į lauką, kad priemonė įsigertų į odą ir saugotų efektyviau. Taip pat patariama naudoti apsaugos priemones su filtru ne mažensiu kaip SPF 30, o būnant paplūdimyje, gausiai prakaituojant ir po maudynių vandenyje – pakartotinai teptis priemones kas 2 valandas", - pataria O. Ramanauskaitė.


Odos specialistė apibendrina – šie žingsniai padės ne tik pasiruošti vasarai, bet ir turėti sveikai atrodančią ir švytinčią bei apsaugotą odą visą sezoną. Priemones nuo saulės ir kitus odos priežiūros produktus rekomenduojama rinktis atsižvelgiant į savo odos tipą, poreikius, o geriausia – pasikonsultavus su odos specialistu.






Daugiau >>