Socialinė akcija „Būk matomas“ grįžta: ragina nepamiršti atšvaitų svarbos

Socialinė akcija „Būk matomas“ grįžta: ragina nepamiršti atšvaitų svarbos


Apie atšvaitų svarbą tikriausiai daug kalbėti nereikia. Visi žino, kad tamsoje privalu dėvėti atšvaitą: tai vienintelis būdas užtikrinti, kad pėsčiąjį, tamsiu paros metu, pamatytų vairuotojai. Vis dėlto, statistika liudija, jog didžioji dalis žmonių, vaikščiodami tamsoje, atšvaitų nedėvi. Pasekmės – itin liūdnos, kasmet Lietuvos keliuose žūsta maždaug 25 pėstieji, o daugiau nei 500 žmonių būna sužeisti.


Partnerių turinys


Būtent dėl šių priežasčių, į Lietuvos mokyklas sugrįžta socialinė akcija „Būk matomas“. Jų tikslas – supažindinti mokinius su atšvaitų dėvėjimo svarba bei pasiūlyti stilingas įprastų atšvaitų alternatyvas.


Socialinė akcija „Būk matomas“ grįžta: ragina nepamiršti atšvaitų svarbos


Prastos kokybės atšvaitus siūlo iškeisti į tvarius ir ilgaamžius

Prisipažinkite, tikriausiai jūsų namuose mėtosi ne vienas pigus, prastos kokybės kiniškas atšvaitas, kurį gavote darbe, gatvėje ar vaikas parsinešė iš mokyklos. Deja, bet tokie atšvaitai įprastai tik renka dulkes ant lentynų – žmonėms jie atrodo nestilingi, negražūs ir nepraktiški. O vaikus... Vaikus gal ir lengva sužavėti meškiuko formos atšvaitu. Vis dėlto, toks aksesuaras dažniau tampa trumpalaikiu žaisliuku nei realia apsisaugojimo nuo nelaimių priemone.


Socialinės akcijos „Būk matomas“ organizatoriai, įvertinę šią problematiką, siūlo išeitį:


Stilingos, šviesą atspindinčios kepurės

Šiemet prie akcijos „Būk matomas“ prisijungia ir naujas partneris – dizaino namai „KristiKnit“, žmonių širdis džiuginantys jaukiais, rankų darbo mezginiais. Stilingi merino vilnos kostiumėliai, kardiganai, megztiniai, suknelės, sijonai, aksesuarai – išskirtinė kokybė ir unikalumas. Tokie megztiniai idealiai tinka norintiems suderinti komfortą ir stilių.

REKLAMA


Klausiate, kuo dizaino namai „KristiKnit“ susiję su akcija „Būk matomas“? Šis prekės ženklas į savo asortimentą įtraukė merino vilnos kepures, į kurias yra įmegztas specialus, šviesą atspindintis siūlas. Tai reiškia, jog tamsoje tokios kepurės atlieka atšvaito funkciją. Ir gražu, ir praktiška. Ir tai dar ne viskas: 5 eur, nuo kiekvienos parduotos kepurės, bus atiduoti socialinei iniciatyvai „Būk matomas“. Tikslas – kad kuo daugiau vaikų galėtų džiaugtis stilingais atšvaitais ir būtų saugūs tamsiu paros metu. Jeigu vis dar nežinote, ką artėjančių švenčių proga padovanoti artimiausiems žmonėms, pradžiuginkite juos rankų darbo „KristiKnit“ kepure. Pasirūpinsite, kad šeimos nariai nesušaltų, atrodytų dailiai ir būtų saugūs kelyje. Taip pat – prisidėsite prie akcijos „Būk matomas“. Saugokite save – dėvėkite atšvaitus.


Daugiau informacijos rasite čia: https://www.facebook.com/KristiKnit








  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 30 (2024)

    Savaitė - Nr.: 30 (2024)