Stokholmas – dar viena sostinė, apribojusi elektrinių paspirtukų naudojimą

Stokholmas – dar viena sostinė, apribojusi elektrinių paspirtukų naudojimą


Stokholmas perpus sumažino gatvėse leidžiamų elektrinių paspirtukų skaičių ir tapo dar viena sostine, įvedusia apribojimus staiga išpopuliarėjusiai, bet prieštaringai vertinamai miesto transporto rūšiai.


Miesto taryba balsavo už tai, kad paspirtukų skaičius būtų apribotas iki 12 tūkst., nors dabar jų yra 23 tūkst., bei sumažino juos nuomoti įgaliotų įmonių skaičių iki trijų nuo dabartinių aštuonių.


Apribojimai turėtų įsigalioti sausio 1 d., o miesto valdžia artimiausiomis savaitėmis paskelbs įmones, kurioms bus leista pasilikti nuomos licencijas, pranešė pareigūnai po vėlyvo pirmadienio balsavimo.


Pastaraisiais metais didžiuosiuose pasaulio miestuose elektrinių paspirtukų naudojimas labai išaugo, taip pat ir prieštaravimai dėl jų naudojimo. Šalininkai teigia, kad tai patogi transporto priemonė; kritikai tvirtina, kad jie užgriozdina gatves ir gali būti pavojingi važiuojant dideliu greičiu. Kai kurios pasaulio sostinės įvedė jų naudojimo apribojimus.

REKLAMA


Kopenhaga juos visiškai uždraudė 2020 m. spalį, o po metų vėl leido jais važinėti pagal griežtas taisykles, ribojančias jų statymą ir naudojimą.


Osle liepą leidžiamų paspirtukų skaičius sumažintas nuo 20 tūkst. iki 8 tūkst., uždraustas jų naudojimas nuo 23.00 iki 5.00 valandos.


Paryžiuje elektrinių paspirtukų greitis apribotas iki 20 kilometrų per valandą.


Singapūras, vadovaudamasis Vokietijos ir Prancūzijos pavyzdžiu, uždraudė važiuoti jais šaligatviu.