Vilniuje viešasis transportas kursuos dažniau

Vilniuje viešasis transportas kursuos dažniau


Antrąją šių metų savaitę keleivių skaičius viešajame transporte kasdien augo – lyginant sausio pradžią su praėjusia savaite, kelionių darbo dienomis padaugėjo per 8 proc. Stebint naujausias vilniečių judumo tendencijas nuo pirmadienio keičiami aktyviausių maršrutų tvarkaraščiai, kad keleiviai nesibūriuotų, galėtų laikytis saugių atstumų, sakoma įmonės „Susisiekimo paslaugos“ pranešime.


„Bendri viešojo transporto srautai šiuo metu apie 67,9 proc. mažesni nei iki karantino, tačiau nuo sausio pradžios matome, kad keleivių palaipsniui daugėja. Reaguodami į tai operatyviai pritaikome viešojo transporto kursavimo dažnumą. Tam, kad kelionės būtų saugios, o piko metu išvengtume keleivių susibūrimų. Vis dėlto bet kokį judėjimą po miestą vis dar svarbu planuotis atsakingai, vengti nebūtinų kelionių iš namų“, – sako „Susisiekimo paslaugų“ direktorė Modesta Gusarovienė.

REKLAMA


Nuo sausio 18 d. greitųjų autobusų, autobusų ir troleibusų maršrutai, kuriuose keleivių daugiausia, piko ir dienos metu kursuos dažniau. Greitieji autobusai kursuos kas 5-6 min.


Keisis 1G, 2G, 3G, 6G greitųjų autobusų maršrutų ir 18, 19, 32, 53, 74 autobusų maršrutų tvarkaraščiai – jie dažniau kursuos piko ir dienos metu. Dažniau piko metu važiuos ir 2, 6, 12, 13 maršrutų troleibusai.


„Susisiekimo paslaugos“ primenama, kad laikinai nekursuoja 65, 88, 89 maršruto autobusai ir 3, 14, 15, 20, 21 maršrutų troleibusai.


Naujausi tvarkaraščiai visada skelbiami www.stops.lt, programėlėse Trafi, m.Ticket, teirautis galima ir telefonu 8 5 210 7050. Pačiose stotelėse esančių tvarkaraščių laikinai stebėti nereikėtų.


Kauno rajono savivaldybėje diegiama moderni autobusų keleivių informavimo sistema


Kauno rajono didesnių gyvenviečių ir miestelių visuomeninio transporto stotelėse įrengiama šiuolaikiška keleivių informavimo sistema.

REKLAMA


Rajone jau veikia pirmosios 7 informacinės sistemos švieslentės. Jos sumontuotos kelyje Raudondvaris–Vilkija–Čekiškė, - Raudondvaryje – 2, Bubiuose – 1, Kulautuvoje – 1, Vilkijoje – 2, Čekiškėje – 1 stotelėje.


Kauno rajone švieslentes sumontavo konkursą laimėjusi UAB „Kautra“. Bendrovė bendradarbiaudama su partneriais UAB „Du trys“ pasirūpino, kad švieslenčių valdymo sistema būtų integruota į eismo valdymo sistemą.


„Kauno rajonas turi būti modernus ir šiuolaikiškas. Džiugu, kad efektyviai panaudotos lėšos sukuria patogesnę infrastruktūrą, ir mūsų krašto žmonės gali kokybiškiau gyventi“, – pranešime spaudai cituojamas Kauno rajono meras Valerijus Makūnas.


Kauno rajono savivaldybė džiaugiasi, kad informacinės švieslentės palengvins keliaujančiųjų viešuoju transportu dalią, nes informacinė sistema informuos keleivius apie atvykstančius autobusus realiu laiku. Tuo pačiu Savivaldybė turės informacinę platformą, kur galės operatyviai paskelbti gyventojams aktualius pranešimus. Savivaldybės specialistai įkelti į švieslentę norimą informaciją galės nuotoliniu būdu ir bet kuriuo paros metu.


„Švieslentėje veiks bėganti eilutė, tad viešojo transporto stotelėje laukiantys keleiviai galės susipažinti su svarbiausiais priimtais Savivaldybės sprendimais, organizuojamais renginiais, keleiviams bus patogu gauti naudingos informacijos. Kiekvienoje švieslentėje galėsime skelbti skirtingo turinio informaciją, aktualią tik tai seniūnijai“, – pabrėžė Kauno rajono savivaldybės administracijos Kelių ir transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Jonas Sakalavičius.



Savivaldybės atstovų teigimu, darbai stotelėse atlikti puikiai ir viršijo visus lūkesčius. Įdiegtos papildomos funkcijos, kurios leis kiekvieną švieslentę valdyti atskirai.


„Tiek Kauno rajonui, tiek mums tai - dar vienas žingsnis į priekį modernizuojant viešojo susisiekimo sistemą Lietuvoje. Džiaugiuosi, kad šiuolaikiškos švieslentės kelerius metus eksploatuojamos įvairiuose šalies miestuose, rado kelią ir į Kauno rajoną”, – teigė UAB „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.


Įrenginių tiekėjas įsipareigojo po švieslenčių įrengimo dar 30 mėnesių eksploatuoti sistemą. Bendra projekto sutarties trukmė – 36 mėn. Švieslenčių įrengimas bei eksploatacija sutarties laikotarpiu Kauno rajono savivaldybei bendrai kainuos 66 tūkst. Eur.


„Kautros” marketingo vadovas Justinas Vadluga pasakojo, kad švieslentėse bus atvaizduojamas ne tik Kauno priemiesčio autobusų grafikas realiu laiku, bet ir tarpmiestinio susisiekimo vežėjų autobusų, turinčių GPS siųstuvus ir esančių sistemoje, atvykimo laikas.