Kodėl verta naudotis automobilio techninės priežiūros paslaugomis?

Kodėl verta naudotis automobilio techninės priežiūros paslaugomis?


Netinkama priežiūra ar remontas gali tapti rimta automobilio pažeidimo ir net mirtino nelaimingo atsitikimo priežastimi. Tinkamai prižiūrimas automobilis suteikia jo savininkui pasitikėjimo jausmą ir užtikrina didesnį eismo saugumą. Kuo daugiau automobilių prižiūrima oficialiose atstovybėse, tuo saugiau jaučiamės keliuose.


Reguliari techninė automobilio priežiūra – tai būtinybė


„Reguliari techninė automobilio priežiūra prilygsta periodiškai žmogaus sveikatos patikrai. Tačiau žmonėms, kitaip nei automobiliams, nėra pateiktų gamintojo instrukcijų, kuriose nurodoma, kokias dalis ir kaip dažnai reikėtų pakeisti. Pagrindinis techninės priežiūros tikslas – užtikrinti automobilio mobilumą tam, kad jis saugiai nugabentų savo šeimininką iš vienos vietos į kitą“, – sako paslaugų po pardavimo „Toyota“ ekspertas Lauris Ertas.


Tokiu atveju, kai bendra automobilio būklė atrodo nepriekaištinga, bet retkarčiais girdimi keisti garsai, triukšmas, šiek tiek atsilaisvinęs purvasaugis, prastai veikiantys valytuvai, negalime būti garantuoti dėl savo automobilio mobilumo ir eismo dalyvių saugumo.


„Neįmanoma tiksliai pasakyti, kada keisti garsai virs rimtesniu gedimu arba atsilaisvinęs purvasaugis bus nusviestas į priešais važiuojančio automobilio langą. Kada valytuvai nustos tinkamai veikę ir iškils grėsmė partrenkti pėsčiąjį arba dėl užsikimšusio oro filtro automobilio varikliui pritrūks deguonies,“ – sako L.Ertas.

REKLAMA


Pasak eksperto, dar viena svarbi priežastis, kodėl reikėtų naudotis reguliarios techninės priežiūros paslaugomis oficialioje atstovybėje – tai automobilio ekonominės vertės išsaugojimas.


Įrašai techninės priežiūros žurnale – tai vieni potencialiausių pranašumų būsimame automobilio pardavimo skelbime. Techninė priežiūra padeda palaikyti tinkamą automobilio būklę, todėl nereikia atlikti jokių smulkių ar didelių remonto darbų. Kuo aukštesnė potencialaus remonto kaina, tuo žemesnė Jūsų automobilio vertė. Todėl turėtumėte reguliariai prižiūrėti automobilį ir tikrinti jo būklę. Tai labai svarbi sąlyga, kad mažos problemos nevirstų didelėmis.


Automobilio patikra – kartą per metus arba atsižvelgiant į ridą

Reguliariai kas metus arba atsižvelgiant į ridą atliekami tam tikrų dalių techninės priežiūros, keitimo, atnaujinimo, sutepimo ir kiti darbai nėra atstovybės sumanyta nereikalinga prievolė. Tai efektyvus būdas užkirsti kelią didelėms problemoms. Kiekviena veikianti dalis ilgainiui nusidėvi, todėl svarbiausias automobilio dalis būtina pakeisti prieš joms pasiekiant ribinį nusidėvėjimo lygį“, – teigia L.Ertas.


Pasak jo, naudinga įsigyti oficialios atstovybės siūlomą techninės priežiūros paslaugų paketą. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog paslaugų paketas yra brangesnis už atskirus automobilio priežiūros darbus, pavyzdžiui, alyvos keitimą ar važiuoklės patikrą. Tačiau nereikėtų pamiršti, kad, perkant paketą, sumokama už 20–30 standartinių procedūrų, o ne už kelias atskiras paslaugas.

REKLAMA


„Pavyzdžiui, reguliarios hibridinio „Toyota C-HR“ modelio techninės priežiūros programą, nuvažiavus 45 tūkst. km arba po 3 eksploatavimo metų, sudaro 24 procedūros – nuo grindų kilimėlių laikiklių apžiūros iki aušinamojo skysčio lygio patikros ir automobilio atsparumo žiemos sąlygoms bandymų. Tik mūsų oficialios atstovybės technikos specialistai gali atlikti visas procedūras, laikydamiesi aukščiausių standartų, naudodami gamintojo patvirtintus komponentus, aksesuarus bei specialiai mūsų automobiliams pritaikytus remonto, priežiūros įrankius“ – sako L.Ertas.


Įranga turi didelės reikšmės, tačiau nepalyginamai svarbesni yra žmonės – oficialioje atstovybėje dirbančių technikos specialistų kompetencijai gali prilygti tik kitos oficialios atstovybės profesionalai. Kiekvienas „Toyota“ atstovybėje dirbantis technikos specialistas dukart per metus turi būti sertifikuotas dėl kvalifikacijos pripažinimo ar kėlimo. Tokia sistema motyvuoja visus darbuotojus išlaikyti ir tobulinti savo įgūdžius. Kiekvienas japonų automobilių gamintojo atstovybėje dirbantis technikos specialistas kasmet baigia bent 60 val. trukmės papildomus mokymo kursus.