Rūpestingi šeimininkai – atsakingi partneriai

Rūpestingi šeimininkai – atsakingi partneriai

R.Radavičius sako, kad vienas pagrindinių įmonės veiklos principų - bedravimas ir bendradarbiavimas su užsakovais.


2003 m. veiklą pradėjusi kaip specializuota šilumos ūkio priežiūros įmonė UAB „Santermita“ per 14 metų išaugo į modernią įvairias pastatų priežiūros paslaugas teikiančią įmonę, kuriai atlikti pastatų administravimo, techninės priežiūros ir remonto paslaugas patiki vis daugiau gyventojų.


Remigijus GUOSTA


– Daugiabučių gyventojai patys gali išsirinkti jų namą administruojančią įmonę, tad kyla klausimas, kaip neprašauti pro šalį. Kodėl svarbu išsirinkti patikimą namo administratorių? – klausiu UAB „Santermita“ vadovo Ramūno RADAVIČIAUS.


– Todėl, kad nuo namo priežiūros kokybės labai priklauso žmonių kasdienis gyvenimas, buities patogumas, kartais – netgi nuotaika, savijauta. O juk bene labiausiai nuotaiką pakelia suvokimas, kad išlaidos namo priežiūrai galėtų net sumažėti, o gyvenimo kokybė pagerėti. Juk ne paslaptis, kad šiandien žmonės neretai skundžiasi namų administratoriaus neūkiškumu ar atsainiu požiūriu į jų lūkesčius, ypač kai sulaukia sąskaitų su astronominėmis kainomis, bet ne geresnės kokybės.

– Koks kriterijus turėtų būti svarbiausias renkantis administratorių?

REKLAMA


– Svarbiausias pasirinkimo kriterijus gyventojams turėtų būti ne tik paslaugų kaina ir kokybė, bet ir skaidri bendrovės veikla, kad žmonės aiškiai suprastų, už ką moka. Natūralu, kad mokėdami už paslaugas žmonės nori jausti ir pagarbą, pageidauja, kad administratorius su jais derintų visus darbus, suteiktų galimybę susipažinti su dokumentais, leistų dalyvauti pasirenkant geriausią variantą. Džiaugiuosi, kad jau dešimt metų mums pavyko išlaikyti stabilią paslaugų kainą, kartu padidinti pačių namo ir jo sistemų priežiūros paslaugų įvairovę. Bendrovė nuolat optimizuoja darbų procesus, yra pajėgi pati teikti kompleksines priežiūros paslaugas, nesamdydama iš šalies papildomų rangovų. Niekada nesiekėme pasipelnyti iš klientų – ieškojome vidinių rezervų.

– Kiek šiuo metu aptarnaujate klientų?

– Džiaugiuosi, kad dėl kasmet augančios patirties, atsakingo požiūrio į darbo procesų tobulinimą ir aukštos paslaugų kokybės padaugėjo mūsų klientų ir padidėjo jų pasitikėjimas. Šiuo metu mūsų priežiūrai patikėtų objektų plotas siekia 2 mln. m2. Tarp mūsų klientų yra ne tik daugiabučiai, bet ir miesto ligoninės, universitetai, mokyklos, ikimokyklinio ugdymo ir neformaliojo švietimo įstaigos, prekybos centrai.

– Ar klientai kelia didelius reikalavimus?

REKLAMA


– Žinoma, šiandien gyventojai tampa reiklesni, ne tokie patiklūs ir rinkdamiesi kitą administruojančią įmonę vietoj netenkinančios derasi, kelia sąlygas, siekia dalyvauti priimant sprendimus dėl namo ir jo sistemų priežiūros. Tai daugiausia lėmė ankstesnė nesėkminga, konfliktinė pastatų priežiūros patirtis.

– Nors „Santermita“ ir jos materialinė bazė įsikūrusi Kaune, įmonę gerai žino ir atokesnių vietų gyventojai…


– Taip, mes dirbame ir Kauno, Alytaus, Kėdainių, Prienų rajonuose, Birštono mieste. Džiaugiamės galėdami pranešti, kad mūsų teikiamų paslaugų kokybę jau įvertino ir vilniečiai. Kad ir kur būtų mūsų klientai, visus juos vienija siekis gauti kokybiškas pastatų ūkio priežiūros paslaugas už protingą ir teisingą kainą. Klientų norai mums – įsakymas.


– Kokiais veiklos pavyzdžiais šiandien galėtumėte pasidžiaugti?


– Tų pavyzdžių galima pateikti labai daug, pradedant nuo sutaupytų sumų iki renovacijos projektų teikiamos naudos. Antai Birštono miesto Vilniaus gatvės 12-ojo daugiabučio gyventojai pakeitę administratorių per metus sutaupė 3,2 tūkst. eurų, o Kauno Taikos prospekto 87-ojo namo žmonės per puspenktų metų sutaupė net 20 tūkst. eurų. Sulaukę tokių finansinių rezultatų žmonės galutinai įsitikino, kad ankstesniam namo administratoriui jie mokėdavo nepagrįstai daug.


Dabar sutaupytas lėšas žmonės gali investuoti į sau naudingus technologinius sprendimus ir gauti dar mažesnes sąskaitas. Pavyzdžiui, renovuoti šilumos mazgą ar namo stogą, atnaujinti vandentiekio, nuotekų ar šildymo sistemas.



– Gyventojams ne mažiau reikšminga daugiabučio renovacija, nes ji pagerina gyvenimo kokybę ir pakelia turto vertę…


– Suprantama, pasiryžus namo renovacijai, neabejotinai pakyla buto vertė, padidėja komfortas, o ir sąskaitos sumažėja. Mūsų specialistai pasiryžę įgyvendinti ir šiuos gyventojų planus: sutvarkome visą renovacijai būtiną dokumentaciją, koordinuojame ir kontroliuojame visą daugiabučio modernizavimo procesą, prižiūrime, kad jis vyktų sklandžiai, skaidriai ir būtų naudingas klientams. Antai, per devynis mėnesius Neveronyse, Šiltnamių gatvės 8-ajame name, įgyvendinus daugiau kaip 397,6 tūkst. eurų vertės renovacijos projektą, pastato šilumos suvartojimas sumažėjo 50 proc. Mažesnėmis sąskaitomis už šildymą dabar džiaugiasi ir Kauno senamiestyje esančio Nemuno gatvės 37-ojo namo gyventojai – šilumos suvartojimas sumažėjo 35 proc. Didžioji dalis renovuotų namų, kuriuos administruoja „Santermita“, turi aukščiausio ekonominio efektyvumo klasę.


– Namus administruojančių įmonių yra ne viena... Ar konkurencinėje kovoje pasitaiko negerų dalykų?


– Ir kuo geriau sekasi, tuo daugiau netikėtumų gali sulaukti. Kai gyventojai suskato rinktis geriausiai jų lūkesčius galintį patenkinti namo administratorių ir ne viename name užvirė ginčai, diskusijos analizuojant pretendentų pasiūlymus, be abejo, įsiplieskė nemažai aistrų sukėlusi konkurencinė kova tarp keleto dešimčių pastatų administravimo paslaugas Kaune teikiančių įmonių. Kai kurios, siekdamos išsaugoti iš rankų sprūstančius klientus, griebėsi šmeižto, apgaulių ir melagingų pažadų.


– Kas padeda atsilaikyti konkurencinėje kovoje ir pelnyti klientų pasitikėjimą?


– Bendravimas ir bendradarbiavimas su paslaugų užsakovais yra vienas pagrindinių mūsų įmonės veiklos principų: taip užtikrinamas ir skaidrumas, ir darbų kokybė. Juk seniai žinoma, kad patenkintas klientas dar dešimtį naujų atveda.

Parengta pagal bendrovės „Santermita“ informaciją








  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 16 (2024)

    Savaitė - Nr.: 16 (2024)