Privatumą lemia tinkama kaina: už kompromituojančias žinutes – šimtatūkstantinė sąskaita

ELTA nuotr.


Amerikiečių bulvarinis laikraštis „National Enquirer“, anot žiniasklaidos, sumokėjo 200 000 dolerių už kompromituojančias „Amazon“ vadovo Jeffo Bezoso SMS žinutes.


„Wall Street Journal“ rašo, kad trumpąsias žinutes žurnalui pardavė milijardieriaus draugės Lauren Sanchez brolis. Jųdviejų santykiai tada dar buvo slapti.


„National Enquirer“ sausį pranešė apie turtingiausio pasaulio žmogaus nesantuokinius santykius su žinių vedėja L.Sanchez. Prieš tai J.Bezosas ir jo žmona MacKenzie po 25 metus trukusios santuokos paskelbė apie skyrybas.


Vasarį J.Bezosas apkaltino žurnalo leidėją „American Media Inc“ (AMI) šantažuoti jį nešvariais metodais, kad jis liautųsi domėjęsis, kas atskleidė jo nesantuokinį ryšį.


Jau tada įtarimai krito ant L.Sanchez brolio Michaelio. „Wall Street Journal“ dabar patvirtino įtarimą, remdamasis keliais su afera susipažinusiais šaltiniais.


L.Sanchez šios informacijos komentuoti nenorėjo ir kalbėjo apie „senus gandus“.