Kelionė neturintiems laiko: trys šalys per 24 valandas

„Telefonas rankose, suknelės – lagamine“, - daugiau nieko nereikia, tokiomis nuotaikomis Julija Žižė leidosi į prabangią 24 valandų kelionę. Šveicarija, Prancūzija, Italija – ką įmanoma patirti per tokį trumpą laiką?

Stebėdama susigraudino

Julija Žižė yra tikra kelionių mylėtoja. Aplankytų šalių skaičius siekia antrą dešimtį. O susiruošti kelionei užtrunka vos kelias valandas.

„Šį kartą man niekuo neteko rūpintis. Nuo pirmos susitikimo minutės supratau – esu tikrų profesionalų rankose: oro uoste mane pasitiko kelionės organizatoriai, automobilyje buvo paruoštas vėsus vanduo, drėgni nedideli rankšluosčiai atsigaivinti“, - pasakoja J.Žižė.

Kelionė prasidėjo nuo Šveicarijos sostinės Ženevos. Čia J.Žižės laukė puiki vakarienė ir nakvynė prabangiame „Royal Savoy“ viešbutyje. Tik vakarienė ilgai neužsitęsė, nes jau ketvirtą valandą ryto kompanija automobiliu pajudėjo link Prancūzijos.

Kalnai, kalnuose esantis ežeras – pusryčiai jaukiame restoranėlyje – taip J.Žižė pasitiko naujos dienos pradžią. „Pamatyti vaizdai tiesiog gniaužė kvapą, ašaros kaupėsi, gamtos grožis mane pavergė ir sujaudino, kiek dovanų gyvenimas gali pateikti visai netikėtai“, - dalinasi kelionės įspūdžiais moteris.

REKLAMA

GALERIJA: Kelionė neturintiems laiko: trys šalys per 24 valandas  (6 nuotr.)

Vairuoti kalnuose – malonumas

J.Žižė labai mėgsta vairuoti ir turi net 17 metų vairavimo patirtį. Šveicarijoje, po pusryčių „Le Doc” restorane sėdo už prabangaus „Lexus UX“ vairo ir pati pirma įveikė beveik 300 km atstumą. „Automobiliu prasidėjo mūsų kelionė serpantinais link Monblano viršūnės, aukščiausiu Vakarų Europos kalnu. Vairuoti labai mėgstu, mane vis žavėjo kalnų vaizdai, kartais sustodavome, nes norėdavome tiesiog jais grožėtis, fotografuoti. Nežinau, ar esu mačiusi ką nors didingesnio, nei Monblano viršūnę“, - pasakoja J.Žižė apie atsivėrusį kraštovaizdį, iškilusį 4810 metrų virš jūros lygio.

Visa kompanija, apsvaiginta kalnų magijos, pradėjo kelionę link Italijos. Pirmoji stotelė šioje šalyje buvo Bjela miestelis. Čia esančiame šeimos „Officina della pasta“ restorane, garsėjančiame visoje šalyje, vyko pietūs.

„Maistas ir aptarnavimas – nuostabus. Pats restorano savininkas ir šefas maloniai bendravo su mumis, juokavo, ir vis teiravosi, ar tikrai skanu. Mane visada džiugina toks betarpiškas bendravimas: juk jis savo šedevrais garsėja visoje šalyje. O mes buvome tik eiliniai turistai, kuriuos jis mielai lepino savo dėmesiu“, - šypsosi J.Žižė.

Negalima apsiriboti vien tik rutina

Po pietų J.Žižė pajudėjo link kito žavaus Italijos miestelio Streza, įsikūrusio prie Madžorės ežero. Čia kompanija paliko „Lexus“ automobilius, nes visų laukė pasiplaukiojimas jachta aplink salas, esančias antrame pagal dydį Italijos ežere. „Vaizdai – gniaužė kvapą. Norėjosi, kad laikas sustotų, ir galėčiau kuo ilgiau mėgautis akimirka. Supratau, kiek žmonės save riboja, sakydami, kad neturi laiko keliauti. Per 24 valandas aplankėme net 3 šalis. Ir ne šiaip pravažiavome, bet keliavome per pačias gražiausias vietas, kuris būtinai gyvenime turi bent kartą pamatyti“, - pasakoja apie kelionę J.Žižė.

Moteris tikina, kad kelionės – vienas mėgstamiausių pomėgių. Ir gyvenime norėtų pamatyti kuo daugiau, neapsiriboti vien tik kasdienybe ir rutina. „Kelionės labai praplečia akiratį, mąstymą, tai yra viena geriausių investicijų į save. Keliaujantis žmogus visada lengviau randa bendrą kalbą su nepažįstamais. Kelionės jungia žmones, o naujos pažintys, užsimezgusios draugystės – turtas, kurio niekas niekada neatims.“

Ši kelionė moterį įkvėpė dar šią vasarą suorganizuoti panašų, kelių dienų turą ir išvykti su visa šeima. „Norėčiau, kad vyktumėme visi keturi. Svajoju, apkeliauti visą pasaulį. Norėčiau, kad ir mano mergaitės pamatytų kuo daugiau vietų, atokių kampelių, kuriuos ne visi atranda. Svarbiausia yra mūsų potyriai“, - pasakoja, vis dar kelionių įspūdžiais gyvenanti žymi nuomonės formuotoja, verslininkė ir dviejų dukrų mama.