Naująjį „Maserati Levante Trofeo“ varo „Ferrari“

Naująjį „Maserati Levante Trofeo“ varo „Ferrari“

Didžiuliai naujojo “Maserati Levante Trofeo” ratlankiai, milžiniška galia ir tai, kad išskirtinė mašina buvo pristatyta Niujorke, rodo, kad naujasis italų visureigis pirmiausia skirtas Amerikos rinkai. Gamintojo nuotraukos


Niujorko (JAV) tarptautinėje automobilių parodoje buvo pristatyta viena įdomiausių Italijos išskirtinių mašinų gamintojo „Maserati“ naujiena – visureigis „Levante Trofeo“, kurį varo „Ferrari“ V8 variklis. Naujasis automobilis iki 100 km/h sugeba įsibėgėti per 3,9 sek. ir važiuoti didžiausiu 300 km/val. greičiu.


Anot „Maserati“ pranešimo, „Levante Trofeo“ kūrę inžinieriai žinojo, kad visureigio pakaba gali susitvarkyti su kur kas didesne galia, o dabar tai įrodė akivaizdžiai.


„Levante“ dizaino nesupainiosi su niekuo – tai unikalus derinys, pabrėžiantis stiliaus, komforto ir sportiškumo harmoniją. Todėl kuriant „Trofeo“ modifikaciją, automobilio išorė buvo patobulinta labai nežymiai: smulkios detalės ant priekinio, galinio buferių bei oro paėmimo angų skirtos tam, kad dar labiau išryškintų sportišką visureigio charakterį.


Visureigio siluete matyti 22 colių skersmens „Orione“ ratlankiai, kuriuos galima pasirinkti matinės arba blizgios spalvų. Tai – didžiausi kada ant „Maserati“ automobilio montuoti ratlankiai.


Naująjį „Maserati Levante Trofeo“ varo „Ferrari“ Naująjį „Maserati Levante Trofeo“ varo „Ferrari“ Naująjį „Maserati Levante Trofeo“ varo „Ferrari“Naująjį „Maserati Levante Trofeo“ varo „Ferrari“ Naująjį „Maserati Levante Trofeo“ varo „Ferrari“


„Levante Trofeo“ įdiegti „Full Matrix LED“ žibintai, išmetimo sistemos antgaliai nudažyti tamsiai, priekinės radiatoriaus aušinimo grotelės – juodos, durų rankenėlės – kėbulo spalvos, o stabdžių apkabas galima rinktis iš raudonos, mėlynos, juodos, sidabrinės bei geltonos. „Trofeo“ logotipas taip pat nepamirštas – jis stilingai įkurdintas ant C statramsčio ir kiekvienam technikos gerbėjui atskleidžia, jog čia – neeilinis visureigis.


Visureigio prietaisų skydelis bei pavarų perjungimo svirtelės padengti anglies pluoštu, o kilimėliuose įsiūtas metalinis „Trofeo“ logotipas. Jis randamas ir multimedijos meniu, stilizuotame specialiai šiam modeliui.


Standartinėje „Levante“ komplektacijoje taip pat yra 1 280 vatų galios, 17 garsiakalbių „Bowers & Wilkins“ erdvinio sistema, pasak „Trofeo“ gamintojų, užtikrinanti aukščiausią automobilyje įmanomą garso kokybę.


Bet tikroji naujojo “Maserati Levante Trofeo” sensacija yra visureigio variklis. Šio modelio automobilis turi vieną galingiausių variklių, kada nors sumontuotų į „Maserati“ automobilį. Tai „Ferrari“ gamykloje rankomis surinktas 3,8 l „Twin Turbo“ V8 variklis, pasiekiantis 590 AG jėgą (prie 6 250 aps./min.) bei 730 Nm sukimo momentą (prie 2 250 aps./min.). Šio variklio efektyvumas – iš vieno litro darbinio tūrio išgautos net 156 arklio galios – yra geriausias kada nors pasiektas „Maserati“ rezultatas. Tai apskritai vienas geriausių rezultatų visoje sportiškų automobilių rinkoje.


„Maserati Levante Trofeo“ giriamas už išskirtinį galios ir masės santykį – vienai arklio galiai tenka tik 3,6 kilogramo. Toks sportiniuose automobiliuose pasiekiamas parametras leidžia kiek daugiau nei 2 tonas sveriančiam visureigiui pasiekti maksimalų 300 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,9 sek. Tai – rezultatai, pakankami įstojimui į greičiausių sportinių automobilių pasaulyje klubą.



Panašios naujienos:


Pusjuodis Pasviręs tekstas Pabrauktas tekstas Užbrauktas tekstas | Lygiuoti pagal kairįjį kraštą Centre Lygiuoti pagal dešinįjį kraštą | Įterpti šypsenėlę Spalva | Paslėptas tekstas Įkelti citatą Spoileris